O imagine face cat 1000 de cuvinte, iar atunci cand imaginea mai are scrise pe ea si niste cifre concrete, se transforma intr-o poveste care are capacitatea sa te marcheze, sa te emotioneze, sa te socheze, si, in unele cazuri… sa te schimbe. Iata mai jos cateva afise care au incercat si au reusit (zicem noi) sa ne atraga atentia in 2016:
Un proiect ce promoveaza transplantul de organe in China.
Cu cat un copil cu autism este lasat mai mult timp fara ajutor, cu atat este mai greu sa ajungi la el.
Nu este blana! Este mama cuiva.
Copiii petrec mai putin timp in aer liber decat detinutii din inchisori.
300 000 de copii merg la razboi in loc sa mearga la scoala.
O campanie menita sa avertizeze asupra pericolelor despaduririi.
Despre importanta ca orasele sa fie accesibile pentru persoanele cu dizabilitati.
Doneaza sange. Alimenteaza viata cuiva!
UNICEF: Lucram la o lume in care aceasta fotografie nu are un alt inteles…
Un mod grafic de a le arata oamenilor unul dintre pericolele fumatului.
Let’s do it Romania: Cat de mare trebuie sa fie gunoiul pentru a inceta sa il mai ignoram?
Iata cum traieste mediul: incercand sa supravietuiasca!
O campanie de constientizare a singuratatii cu care se confrunta persoanele in varsta.
Un semnal de alarma menit sa ii avertizeze pe cei care isi folosesc telefoanele mobile in timp ce conduc.
Sursa: Bright Side
Comentarii recente