Cum arată o reclamă la soare? Dar una la iarbă? Cum e o reclamă la un bărbat sau la o femeie? Sau la aer? Dobrovolschi este regizorul şi actorul unor astfel de pseudoreclame în Dobro urban de joi, 26 mai, ora 23.00.
Parodiind câteva reclame aflate acum de pe piaţă, Dobro merge mai departe şi duce discuţia spre un subict mai amplu: brandul – de persoane, de oraş, de ţară, ajungând să vorbească şi despre branduri toxice. Pe lângă mini interviuri cu oamenii de pe stradă, Dobro îi are invitaţi, de data aceasta în calitate de specialişti, pe Aneta Bogdan, managing partner Brandient şi pe arhitectul Doru Frolu (DC Communication).
Este Dobro un brand? Dacă da, cum a ajuns el un brand? „Cu siguranţă, sinceritatea este una dintre cheile oricărui brand. Ceea ce a contat, cred eu, este faptul că am fost mereu foarte sincer şi că am vorbit şi vorbesc relaxat despre mine”, spune Dobrovolschi, despre brandul „Dobro”.
În Dobro urban de la TVR 2, Dobrovolschi a practicat sporturile extreme, a vorbit despre iubire în toate formele ei de manifestare, a încercat să afle când va fi sfârşitul lumii, a abordat problema drogurilor, a prezentat prima emisiune de televiziune filmată integral cu telefonul mobil, a făcut pact cu… erotismul, iar mâine seară vă aşteaptă la o discuţie despre branduri.
Comentarii recente