Prezent pe piata media din Romania de 21 de ani, Grupul Pro care cuprinde sub umbrela sa canalele de televiziune: Pro Tv, Acasa, Acasa GOLD, ProCinema, Pro TV International si Sport.ro va face o schimbare majora de imagine incepand din aceasta toamna.
Universul PRO isi propune sa reuneasca toate canalele TV din grup sub acelasi concept grafic, vizual, dar si la nivel de denumiri. Astfel, grupul PRO va avea o singura identitate, un singur concept, in lumina caruia vor fi dezvoltate toate elementele de branding ale celor sase canale TV.
“Pana in acest moment, fiecare dintre canalele noastre secundare era perceput ca o entitate distincta. Din aceasta toamna, ne dorim ca universul PRO sa devina mai mare, mai puternic, iar grupul PRO sa fie perceput ca un intreg. Avem canale secundare foarte puternice, cu o istorie bogata si ne dorim ca fiecare dintre acestea sa functioneze sub aceeasi umbrela PRO. In doua cuvinte, suntem PRO!”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.
Grupul PRO va continua sa inoveze si sa reprezinte o sursa de inspiratie si incredere pentru telespectatorii din Romania. Prin aceasta abordare, PRO va fi perceput ca o structura omogena, care ofera informatii, divertisment si programe special gandite pentru toti telespectatorii din Romania.
Comentarii recente