5 to go, cel mai mare lant de cafenele din Romania si totodata cea mai accesata franciza romaneasca de HoReCa de pe teritorul tarii a lansat campania de sustinere si promovare a antreprenoriatului local, “5togo. Made in RO.”
Acesta campanie doreste sa promoveze business-urile si antreprenorii locali ce au contribuit la dezvoltarea brand-ului romanesc de succes, 5 to go, prin prisma colaborarilor stranse si a profilelor de business conexe. Campania “5 togo. Made in RO.” va promova atat funrnizori, distibuitori si producatori de materii prime locale cat si antreprenori energici ce au contractat francize 5 To Go, contribuind substantial la dezvoltarea business-ului si totodata la dezvoltarea comertului stradal, esential pentru cresterea turismului local.
“5 To Go este un brand 100% romanesc, iar aceasta campanie a fost creata in scop de multumire fata de oamenii si companiile ce ne-au sustinut inca de la inceput si datorita carora lantul de cafenele s-a dezvoltat impresionant intr-un timp foarte scurt.” Lucian Badila, Co-Fondator 5togo.
Prin campania “5togo. Made in RO.” compania doreste sa demonstreze si sa atraga atentia asupra faptului ca si pe plan local pot lua nastere afaceri si brand-uri cu potential fenomenal de dezvoltare, competitive cu brand-urile internationale.
“5 to go s-a dezvoltat exclusiv prin fonduri proprii si de provenienta locala, folosind produse romanesti sau provenind de la distribuitori locali. Totodata, prin amploarea pe care proiectul 5 to go a capatat-o, am contribuit concomitent, activ, la dezvoltarea business-urilor partenerilor nostri si la crearea a peste 25 de noi societati comerciale si zeci de locuri de munca pentru comunitatea locala.” Radu Savopol, Co-Fondator 5togo.
In urmatoarele luni, veti putea afla povestea de succes din spatele companiilor conexe si francizelor 5 to go in sectiunea Antreprenor Local aflata pe noul site www.fivetogo.ro. Povestile partenerilor 5TOGO isi vor face aparitia succesiv timp de aproximativ 6 luni de zile si vor face referire la modul in care a luat nastere calatoria 5 togo si felul in care aceasta colaborare a influentat dezvoltarea business-ului propriu sau parcursul antreprenorial personal.
Campania debuteaza cu Laura Poenaru – antreprenor local, francizor 5 to go Craiova si Calin Tiplea – reprezentant B&B Group. Ambele povesti le regasiti si pe site sau vizitand pagina de Facebook a campaniei.
Dorim sa transmitem un zambet de multumire si prietenilor nostri, din toata tara, ce au imbratisat cu caldura conceptul de cafenea <to go> , clientii nostri fara de care 5 to go nu s-ar fi aflat astazi pe lista celor mai puternice brand-uri romanesti din domeniul Horeca. Ne bucuram ca sunteti alaturi de noi.
Calin Tiplea, alaturi de 5TOGO de la inceput…
Calin Tiplea este reprezentat al grupului B&B, unul dintre principalii parteneri 5 to go inca de la deschiderea primelor cafenele, devenind in timp un partener strategic. Dupa o cariera de peste 18 ani in domeniul HoReCa, Calin s-a alaturat companiei B&B in vara anului 2015, an in care grupul de firme a devenit si unic importator al produselor Pro Caffee – Bristot si Vescovi.
B&B face parte dintr-un grup de firme cu capital integral romanesc care desfasoara activitati comerciale de peste 25 de ani pe piata din Romania. Divizia de cafea a companiei B&B se axeaza in principal pe relatia cu restaurantele si cafenelele din Bucuresti si din tara, incercand totodata sa transmita din cultura si traditia italiana a cafelei.
“In relatia cu 5 to go, suntem furnizori pe intreaga gama de produse pe baza de cafea si nu numai, comercializate in cafenelele partenerului. Suntem conectati direct cu francizorii 5 to go carora le acordam suportul nostru la nivelul intregului business, fie ca discutam despre suport tehnic, sales sau training. Cand spun asta, ma refer la toate provocarile unei zile, de la reglajul rasnitei si temperatura aparatului de cafea pana la noi sugestii legate de eventuale retete sau produse solicitate de catre clientii finali.” Calin Tiplea, B&B Group.
Calin Tiplea si-a inceput cariera in domeniul vanzarilor in cadrul unei mari companii multinationale de bauturi racoritoare in anului 1998. Calin Tiplea a aplicat pentru acea pozitie din intamplare, la fabrica companiei respective din Timisoara, in timp ce insotea un prieten la interviu. Chiar daca a fost mai mult “pacalit” pentru a solicita acea pozitie, in timp, Calin Tiplea s-a atasat iremediabil de vanzari in domeniul HoReCa, jobul sau transformandu-se in pasiune.
Grupul B&B a devenit importator unic Bristot in Romania aproximativ in acelasi timp in care 5 to go a luat nastere, mai exact cand lantul 5 to go numara nu mai mult de 2 cafenele. Insa planurile erau mari.
Dupa o ampla discutie si negociere, B&B si-a asumat rolul de partener strategic 5 to go, luand in calcul toate implicatiile inclusiv o crestere masiva a necesitatilor de distributie si de achizitie de aparatura noua pentru cafenelele urmau sa apara, investitie deloc de neglijat dat fiind zecile de locatii ce urmau sa fie lansate intr-un timp foarte scurt. Acum, la numai 2 ani distanta, 5 to go este cel mai mare lant de cafenele din Romania, avand peste 45 de locatii deschise in toata tara.
“In cadrul businessului pe care il coordonez, acest proiect este unul special care ne permite sa reactionam rapid la nevoile pietei si ale clientilor. Succesul de care se bucura conceptul 5 to go in Romania si rapiditatea cu care s-a dezvoltat ne-au ajutat sa intelegem mult mai bine comportamentul consumatorilor. Totodata, ne-a oferit ocazia sa inovam in materie de tipuri sau blenduri de cafea. Pe viitor, vom continua sa analizam preferintele consumatorilor nostri si sa ii surprindem cu blenduri de cafea cat mai originale. “ Calin Tiplea, B&B Group.
Laura Poenaru – 41 ani – francizor 5togo Craiova
Dupa o cariera corporate de peste 15 ani, in mai multe multinationale, Laura a considerat ca a venit momentul sa faca o schimbare in viata sa profesionala. Astfel, a inceput o noua etapa in cariera, cea de antreprenor local.
Laura considera ca Romania este tara in care trebuie sa faca performanta si crede cu tarie ca se poate si aici si ca multi oameni pot reusi in domeniul antreprenorial, fiind dupa cum spune ea, mandra ca se poate alatura lor prin acest proiect pe care l-a demarat impreuna cu ceilalti antreprenori care fac parte din lantul 5 to go.
A ales sa isi inceapa drumul antreprenorial cu 5 to go citind intr-o dimineata presa alaturi de o ceasca de cafea si descoperind conceptul lantului de cafenele <to go> ce vinde orice produs cu 5 lei. Ideea i s-a parut stralucita!
“Am mai cautat cateva informatii apoi a mai durat ceva timp pana cand am luat legatura cu echipa 5 to go. Dupa o perioada ne-am intalnit, premisele de business nu erau cele mai favorabile insa cand au venit Radu si Lucian sa vada spatiul pe care l-am gasit, lucrurile s-au schimbat. In concluzie, eu am ales 5 to go pentru ca mi-a placut conceptul, pentru ca imi placea cafeaua si pentru ca voiam sa fac ceva ce nu mai facuse nimeni in orasul meu .” Laura Poenaru, Francizor 5 to go Craiova.
Locatia a fost deschisa in plina iarna, in luna Decembrie iar afara erau -6 grade. Emotiile nu au intarziat sa apara fiind o perioada mai putin prielnica comertului stradal. Cu totate acestea, Laura avea incredere ca o sa fie bine, “pur si simplu stiam” spune ea, iar acest lucru nu a incetat sa se concretizeze.
Acum 5 to go Craiova este un business local de succes, iar Laura este mereu prezenta in cafenea si se implica in toate aspectele de gestionare a business-ului, atat economic si administrativ, cat si din punct de vedere al imaginii pe plan local si al colaborarilor cu diverse organizatii din Craiova.
Intreband-o despre cele mai frumoase amintiri legate de 5 to go, Laura ne-a raspuns ca sunt foarte multe, incepand cu seara precedenta deschiderii, insa, cu toate acestea, una dintre cele mai frumoase amintiri s-a infaptuit “cand grupul de copii de la Colegiul National Carol au intrat in cafeanea intr-o zi geroasa si au umplut spatiul cu zambetele si tineretea lor. Imi sunt tare dragi, le stiu si acum numele, Ioana, Sorina, Daria, Elena, Chiara, Arina, Adnana… si nu numai ei, toti imi sunt tare dragi. Sunt copii foarte inteligenti care vor schimba multe in societatea noastra.” declara Laura.
5 to go este despre oameni, si le multumim cu fiecare ocazie tuturor celor care ne-au sustinut si ne sustin in continuare, clienti, francizori si parteneri.
Smile, there is coffee !
Comentarii recente