Aproape 40% dintre români resimt efectele crizei în foarte mare şi mare măsură, conform datelor celui mai recent studiu de piaţă realizat de MEDNET Marketing Research Center. Studiul a fost realizat pe un eşantion reprezentativ pentru Bucureşti şi oraşele cu peste 100.000 locuitori, în perioada 16 – 23 noiembrie 2009.
Au fost intervievate telefonic 854 persoane cu vârsta cuprinsă în intervalul 18 – 65 ani. Marja de eroare a studiului este de ±3,35%. Studiul de piaţă arată că efectele crizei sunt din ce în ce mai prezente în vieţile românilor, 17,1% dintre aceştia afirmând că sunt afectaţi de criză într-o foarte mare măsură, iar 19,3% în mare măsură. Este mic (12,3%) procentul celor care pot afirma că în acest an criza nu i-a afectat deloc. Comparativ cu începutul anului 2009, mai exact luna februarie, procentul celor care se declară afectaţi în foarte mare şi mare măsură de criza este în creştere (de la 28,6% în februarie 2009, la 36,4% în noiembrie 2009), în timp ce procentul celor care sunt afectaţi în mică măsură sau deloc este în scădere (de la 38,7% la 26,6%).
Sursa: MEDNET Marketing Research Center
Comentarii recente