Sofocle spunea la un moment dat ca e mai bine sa esuezi cinstit decat sa reusesti prin frauda, dar in societatea in care ne chinuim sa razbatem astazi valori precum cinstea si onestitatea nu mai au nicio valoare. Si ar mai fi ceva de zis vizavi de ceea ce urmeaza, un vechi proverb romanesc spune ca daca ai furat o data esti hot pentru toata viata.
Acum… nu stiu daca e potrivit sa numim brandul Carrefour hot, sau daca ar fi mai bine sa spun ca angajatii de la Carrefour sunt hoti, dat fiind faptul ca personal am fost “furata” nu o data ci de mai multe ori la acest supermarket. Ciudat sau nu, modalitatea a fost aceeasi de fiecare data, desi la doua magazine diferite, ceea ce ma indreptateste sa spun ca exista deja si o metoda prin care suntem furati la Carrefour.
Eram hotarata sa nu scriu nimic despre incidentul din 22.09.2017 de la Carrefour Baneasa, cand pe bonul de cumparaturi mi-a aparut o suma dubios de mare cheltuita pe masline. Conform bonului, cumparasem 5 kg de masline negre Jumbo, ceea ce mi-a incarcat “nota de plata” cu 107 lei. Din fericire, totalul de pe bon mi s-a parut prea mare asa ca am citit bonul cap coada si am constatat anomalia. Am mers la Biroul de Relatii cu Clientii si m-am plans de eroare. Din pacate, procedura cerea sa se verifice pe camera de luat vederi cumparaturile facute, asa ca stai si asteapta ca sa-ti iei banii de care ai fost furat inapoi. Verificarea a durat ceva timp, asa ca tot am fost furata pana la urma. De un timp in care avem multe altele de facut. Meritul ca nu am fost furata pana la urma si de bani mi-a apartinut doar mie, nu si Carrefourului care nu tin minte sa-si fi cerut scuze pentru incident, pentru ca am cascat ochii si am verificat bonul. Altfel eram furata de o suma frumusica si era foarte posibil sa nu imi dau seama de asta niciodata… De data asta am primit banii inapoi…
Dupa cum spuneam, eram convinsa sa nu scriu nimic despre acest incident, gandindu-ma ca e doar o eroare de casa. Insa a doua oara cand mi s-a intamplat exact acelasi lucru, de data asta la Carrefour Orhideea, am fost convinsa ca e deja vorba de o practica si nu de simple erori.
Asadar, pe 5.10.2017 merg la Carrefour Orhideea, unde imi fac cumparaturile din simplul motiv ca e cel mai apropiat de casa, si mi se intampla exact acelasi lucru. Mi se incarca bonul de cumparaturi cu produse necumparate. De data asta mi s-a bagat un produs pe care nu il cumparasem si pe care nu il cumpar de fapt niciodata pentru ca nu sunt “fana”, ceea ce mi-a usurat considerabil munca. Asadar, dupa ce am bagat cumparaturile in sacosa, am aruncat o privire peste bon, pentru ca, nu-i asa? am fost patita o data asa ca ma astept sa o “incasez” si a doua oara. Fapt care s-a si confirmat. Am zarit grapefruit rosu pe bon in valoare de 17 lei. M-am prezentat la acelasi Birou de Relatii Clienti unde scuzele sunt un fel de gluma pentru fapte atat de grave si de data aceasta treaba a mers mai repede decat prima data. Ni s-au dat banii inapoi fara sa se mai verifice pe camere, din cate mi-am dat seama.
Asadar, ca sa fie toata lumea multumita, data viitoare cand vin la cumparaturi mai Carrefour-ule te rog sa nu ma mai pacalesti. Multumesc anticipat!
Comentarii recente