De la 2 computere inchiriate pe o plaja in Costinesti, la un imperiu in entertainmentul de la noi si unul dintre cele mai de succes branduri romanesti plan international. Asa se poate rezuma povestea din spatele proiectului muzical INNA si a business-ului Global Entertainment.
Numarul de decembrie al prestigioasei reviste Forbes povesteste traseul Alexandrei si al lui Lucian, doi tineri constanteni care au reusit, fara prea multa sustinere, dar cu daruire si ambitie, sa creeze un imperiu nu doar in muzica, ci si in entertainmentul romanesc. Cum a luat nastere proiectul INNA, ce planuri de business au in continuare la Global Entertainment si ce alte domenii vizeaza cei doi, toate se regasesc in noul numar al revistei Forbes, lansat luna aceasta pe piata.
La numai 29 de ani, Stefan Lucian a construit unul dintre cele mai importante nume din industria de entertainment de la noi. Fondatorul Global isi aminteste ca primele afaceri le-a pus pe picioare de mic: era adolescent cand a imprumutat bani de la unchiul sau pentru a-si deschide o sala de internet in Costinesti, cu doua computere, in chioscul pe care il aveau parintii sai.
In nici doi ani a ajuns de la doua computere, la 25, apoi si-a indreptat atentia catre domeniul imobiliar, unde s-a extins rapid si cu rezultate vizibile. Lucian povesteste pentru Forbes ca in acea perioada a cunoscut-o pe Elena Alexandra Apostoleanu, cea care avea sa devina cea mai cunsocuta cantareata romanca in strainatate:
„Am intrat in muzica, aveam vreo 18-19 ani”, isi aminteste jumatatea brandului INNA. „Mi se parea ca orice este posibil si deja imi demonstrasem ca se poate. Cel mai important lucru din muzica este muzica. Poti sa ai cel mai bun artist, cel mai bun manager, cea mai buna imagine, cel mai bun PR, daca muzica nu este potrivita, nu faci nimic, nu vei avea fani adevarati. In muzica, cea mai importanta este muzica”, spune Lucian pentru Forbes, dupa atatia ani de experienta.
Asa a aparut primul single de succes, ”Hot”, si tot atunci au inceput turneele, lansarile, concertele in strainatate.
Succesul INNA a crescut din ce in ce mai mult, iar tanara artista a ajuns sa fie unul dintre cele mai cunoscute branduri romanesti in strainatate. Cum a fost posibil? Cu ce suma au pornit cei doi la drum si cat valoareaza acum imperiul lor? Toate raspunsurile se gasesc in numarul de decembrie al revistei Forbes.
Citeste articolul integral aici.
Comentarii recente