Vine Craciunul!!! E cea mai frumoasa perioada din an, gandim sau spunem cu totii in gura mare ca sa simtim mai bine spiritul Craciunului. Prin alte parti insa, lucrurile stau putin diferit, pentru ca sarbatoarea Craciunului devine doar un pretext cum nu se poate mai nimerit pentru un plus de… publicitate. Asa a gandit si departamentul de marketing al hotelului Emirates Palace din Abu Dhabi, care, din disperarea de a atrage cat mai multa publicitate, a “trantit” in holul luxosului hotel, un brad care valoreaza peste 11 milioane de dolari…
Asadar, opulentul brad de Craciun decorat cum nu se poate mai frumos de dragul publicitatii “ce va sa vina”, masoara 13 metri si este impodobit cu tot ce le-ar placea doamnelor sa le aduca Mos Craciun, adica: 181 de diamante, perle, smaralde, safire, si alte pietre pretioase si bijuterii din aur a caror valoare cumulata ajunge la peste 11 milioane de dolari. Bradul in sine, artificial, valoreaza numai 10 000 de dolari. In ciuda faptului ca majoritatea bogatasilor din Emiratele Arabe Unite sunt musulmani, general-managerul hotelului, Hans Olbertz, nu se teme ca bradul va “ofensa” “sensibilitatile locale”. “Este o tara foarte liberala” a mai adaugat Hans Olbertz. Acum ca mandretea de brad a fost impodobita si dat fiind faptul ca s-au depus ceva eforturi pentru ducerea la bun sfarsit a misiunii “bradul bijuterie” reprezentantii hotelului vor sa se bucure si de recunoasterea meritelor, ei exprimandu-si intentia de a-i chema pe cei de la Guinness Book sa le omologheze recordul la categoria “cel mai scump brad”. Potrivit reprezentantilor hotelului se pare ca “trucul” cu bradul le-a adus si publicitatea scontata, asadar ne putem astepta pe viitor la extravagante si mai sofisticate din partea lor…
Comentarii recente